زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 9:09 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 420
نویسنده پیام
admin
آنلاین

مدیر ارشد
ارسال‌ها : 61
عضویت: 30 /11 /1393
تشکرها : 7
تشکر شده : 19
عکس زنان معروفی که به خواستگاری رفتند

«آلیسیا مور» که بیشتر به عنوان «پینک» شناخته شده است از ستاره موتور سواری، «کری هارت»، در حالی که اومشغول مسابقه بود با در دست گرفتن تابلویی که روی آن نوشته بود «با من ازدواج می کنی؟» خواستگاری کرد. کری که فکر می کرد او دارد شوخی می کند به مسیر خود ادامه داد، ولی پینک در دور بعدی زیرنوشته هایش عبارت «جدی میگم» را اضافه کرد. آنها شش ماه بعد ازدواج کردند و حالا یک دختر کوچولو دارند.
تصویر: http://axnaz.ir/wp-content/uploads/2015/03/women-axnaz-ir-2.jpg
وقتی «دیوید اوتانگا» در تولد 27 سالگی «جنیفر هادسون» از او خواستگاری کرد، او فکر کرد که دیوید هم باید این احساس را تجربه کند. پس او هم در تولد دیوید به همان جواهرسازی که حلقه نامزدی او را ساخته بود یک حلقه سفارش داد و با این هدیه از او خواستگاری کرد.
تصویر: http://axnaz.ir/wp-content/uploads/2015/03/women-axnaz-ir-3.jpg
«هال بری»، از همسر اولش «دیوید جاستیس»، بازیکن بیسبال، در سال 1992 خواستگاری کرد. زندگی مشترک آنها سه سال به طول انجامید و هال بری در حال حاضر با «اولیویر مارتینز» ازدواج کرده است. اما این بار مارتینز بود که از او خواستگاری کرد، آن هم با یک حلقه بی نظیر زمرد، گویا ازدواج موفق تری نیز بوده است.
تصویر: http://axnaz.ir/wp-content/uploads/2015/03/women-axnaz-ir-4.jpg
کارهای عجیب از «کریستن بل» اصلا بعید نیستند، اما زمانی که در توییتر از «دکس شپرد» خواستگاری کرد همه را تعجب زده کرد. آنها اعلام کرده بودند که فعلا تمایلی به ازدواج ندارند، اما درست در زمانی که هیچکس انتظار آن را نداشت در بورلی هیلز عهد بستند که در خوشی و ناخوشی در کنار هم باشند. آنها یک دختر به نام «لینکلن بل شپرد» دارند.
تصویر: http://axnaz.ir/wp-content/uploads/2015/03/women-axnaz-ir-5.jpg
«بیلی پایپر»، هنرپیشه و خواننده انگلیسی، در هجده سالگی از دی جی «کریس ایوانز» سی و پنج ساله که تنها شش ماه بود با او آشنا شده بود خواستگاری کرد. این هنرپیشه فیلم «Doctor Who» در لاس وگاس با ایوانز ازدواج کرد. آنها پس از سه سال از هم جدا شدند، اما هنوز دوست های خوبی برای هم هستند.
تصویر: http://axnaz.ir/wp-content/uploads/2015/03/women-axnaz-ir-6.jpg
«الیزابت تیلور» که در طول زندگی خود هفت بار ازدواج کرد تنها یک بار خودش از همسرش خواستگاری کرد. او در سال 1952 از «مایکل وایلدینگ»، هنرپیشه، خواستگاری کرد. آنها پنج سال با هم زندگی کردند و صاحب دو فرزند پسر شدند. او یک سال پس از جدایی از وایلدینگ در سال 1957 با «مایک تاد» ازدواج کرد.
تصویر: http://axnaz.ir/wp-content/uploads/2015/03/women-axnaz-ir-7.jpg
«ژاژا گابور»، هنرپیشه سرشناس هالیوود، در زمینه تعداد ازدواج هایی که کرده است در میان ستارگان جزء رکورد داران محسوب می شود. او در طول زندگی اش با 9 مرد ازدواج کرد و این خودش بود که از هر نه تای آنها تقاضای ازدواج کرد. «کنراد هیلتون» و «جورج ساندرز» نیز در میان مجموعه همسرانش قرار دارند.
تصویر: http://axnaz.ir/wp-content/uploads/2015/03/women-axnaz-ir-8.jpg
«ژاژا گابور»، هنرپیشه سرشناس هالیوود، در زمینه تعداد ازدواج هایی که کرده است در میان ستارگان جزء رکورد داران محسوب می شود. او در طول زندگی اش با 9 مرد ازدواج کرد و این خودش بود که از هر نه تای آنها تقاضای ازدواج کرد. «کنراد هیلتون» و «جورج ساندرز» نیز در میان مجموعه همسرانش قرار دارند.

شنبه 29 فروردین 1394 - 15:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :