زمان جاری : شنبه 09 تیر 1403 - 3:22 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 972
نویسنده پیام
nik952148
آنلاین

ارسال‌ها : 19
عضویت: 5 /4 /1398
​تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران
مرکز خدمات جوش لیزر در شرق تهران انجام خدمات جوش لیزر مرکز تحقیقاتی و صنعتی لیزر در ایران جوش لیزر ) Nd:YAG پالسی و Fiber پیوسته( ،جوشکاری همجنس و غیر همجنس انواع آلیاژها و فلزات (انواع گرید استیل ، اکثر گرید های آلومینوم ، آلیاژهای پایه نیکل، مس، برنج و ....) همچنین در این مرکز خدمات برشکاری لیزری فلزات و غیرفلزات و و غیررنگی بر روی فلزات و غیرفلزات ، لیزر حکاکی فایبر و ... نیز قابل انجام است.
لیزر حکاکی فایبر, لیزر غیر فلزات, خدمات جوش لیزر شرق تهران
دوشنبه 11 مرداد 1400 - 12:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها

yaraplus1399
آفلاین



ارسال‌ها : 40
عضویت: 15 /2 /1399
پاسخ : 1 RE ​تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران
دستگاه سپراتور دارای صفحه حرارتی 7 اینچی بوده که از جنس آلیاژ برنج ساخته شده است.حداکثر دمای این دستگاه جداکننده گلس 120 درجه سانتی‌گراد است.پمپ مکش این دستگاه می‌تواند فرآیند تعویض گلس را سرعت بخشد.
سه شنبه 14 دی 1400 - 10:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
yaraplus1399
آفلاین



ارسال‌ها : 40
عضویت: 15 /2 /1399
پاسخ : 2 RE ​تازه های خدمات جوش لیزر در شرق تهران
درباره ازبکستان بدانیدازبکستان برنده بهترین مقصد نوظهور است. در سال 2018 ازبکستان قوانین ورود را تغییر داده و اجازه ورود بدون ویزا به بازدیدکنندگان از 65 کشور را صادر می کند ، و باعث می شود شرکت های مسافرتی سفرهای جدیدی از جمله تورهای گروهی کوچک ، ماجراهای آشپزی ، پیاده روی و سفرهای مسیر ابریشم با قطار را آغاز کنند. این منطقه را به عنوان یکی از مناطق برتر برای بازدید در سال 2020 معرفی کرده اند و بسیاری از نویسندگان در مورد اسرار آن شیفته آن شدند.درهای ازبکستان برای سفرهای بین المللی باز استطی 12 ماه گذشته ، هیئت گردشگری ازبکستان در تلاش برای ارتقا میراث فرهنگی خود بوده است. نه اینکه نیاز به تبلیغ داشته باشد. شهرهای معروف بخارا ، سمرقند و خیوه که مسیرهای ابریشم از آن عبور می کردند ، جواهرات مسحور کننده ای هستند که به مرور زمان یخ زده اند و ، بیابانهای وسیع، رشته کوه ها ، دره های حاصلخیز ، شهرها و روستاهایی وجود دارد که تعداد کمی از گردشگران تاکنون دیده اند.مسافران به ازبکستان می توانند تجربه های زیادی را تجربه کنند ، از بازدید از تاشکند ، چهره مدرن این کشور ، با ساختمان های برجسته به سبک شوروی ، تا گشت و گذار در شهرهای مسیر ابریشم که هزاران سال سابقه کاملاً خوبی در دیوارهای خود دارند.
سه شنبه 14 دی 1400 - 10:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :