زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 7:20 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 221
نویسنده پیام
yaraplus1399
آنلاین

ارسال‌ها : 40
عضویت: 15 /2 /1399
خرید ممبر اجباری
به دنبال روشی برای افزایش تعداد ممبرهای خود کانال تلگرامی خود هستید؟ روشی مطمئن برای افزایش ممبر تلگرام می‌خواهید؟ برای اطلاع از نحوه خرید و همچین اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید ممبر اجباری می‌توانید با شماره تماس ۰۹۹۲۳۱۴۰۶۷۲ و آیدی @yaraplus2 در تماس باشید. ممبرها در کانال‌های تلگرام نقش اساسی را بازی می‌کنند. عدم وجود ممبر در کانال را می‌توان مساوی دانست با شکست کسب و کار. از همین رو مدیران کسب و کارهای مبتنی بر تلگرام به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند به سرعت ممبرهای کانال و گروهای خود را به اندازه دلخواه افزایش دهند. روش‌های مختلفی برای افزایش ممبر وجود دارد از خرید ممبر اجباری تلگرام گرفته تا تولید محتوا، شما باید بسته به موضوع کانال و همچنین استراتژی مورد نظر خود روشی را از میان روش‌های معرفی شده در این مقاله انتخاب نمایید.
لازم به توضیح است که روش‌های افزایش ممبر به دو دسته کلی زود هنگام و طولانی تقسیم بندی می‌شوند. همان طور که گفته شد ممبرها عنصری حیاتی در شکست یا موفقیت یک کسب و کار مبتنی بر تلگرام هستند. شرکت طراحی سایتی را در نظر بگیرد که از بهترین برنامه نویسان ایران برای پروژه‌های خود استفاده می‌کند؛ آیا این شرکت بدون داشتن پروژه و درخواست کننده سایت می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد؟ کسب و کارهای تلگرامی به همین صورت است، شما بدون داشتن مشتری و مخاطب راه به جایی نخواهید برد. در روش‌های نام برده شده در بالا ما با استفاده از استراتژی و همچنین گاهی صرف هزینه اندکی اقدام به افزایش ممبرهای کانال خود می‌کنیم؛ تولید محتوای مناسب را شاید بتوان یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای افزایش مخاطبان در نظر گرفت اما این روش به دلیل طولانی بودن فرآیند جذب ممبر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تصویر: https://xn--mgbbgoflcb4ogag98knl.com/wp-content/uploads/2020/03/%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%AC%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg
معرفی روش‌های زود هنگام افزایش ممبر کانال تلگرام
همان طور که گفته شد ما دو روش کلی برای افزایش تعداد ممبرهای کانال خود پیش رو داریم یکی روش‌های طولانی مدت مانند تولید محتوا و دیگری روش‌های زود هنگام مانند خرید ممبر اجباری و واقعی در ادامه به بررسی روش‌های زود هنگام افزایش ممبر خواهیم پرداخت و از مزیت‌های این روش در مقاله روش‌های افزایش ممبر خواهیم گفت.
خرید ممبر اجباری، ممبر واقعی با طعم اجبار
یکی از روش‌های رایج برای افزایش ممبر را می‌توان خرید ممبر اجباری در نظر گرفت. در این روش شما با توجه به میزان درخواست ممبر، هزینه پرداخت خواهید کرد. در این روش شما در سریع‌ترین زمان ممکن به تعداد دلخواه ممبر خواهید رسید. این روش به نسبت روش خرید ممبر فیک مزیت‌هایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان واقعی بودن ممبرها در نظر گرفت. در این روش شما با ممبرهای واقعی سر و کار دارید به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از خرید ممبر اجباری حتما برنامه و استراتژی مناسب برای تولید محتوای کانال خود داشته باشید. در یک بررسی کلی می‌توان مزیت‌های این روش را به صورت زیر دانست.

  • افزایش ممبر به تعداد دلخواه
  • افزایش ممبر واقعی
  • افزایش میزان ویو پست‌های انتهایی کانال
  • افزایش نرخ تعامل کاربران با کانال
  • هزینه مناسب و معقول به نسبت دیگر روش‌ها
  • تصویر: https://xn--mgbbgoflcb4ogag98knl.com/wp-content/uploads/2020/03/%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%AC%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg
    افزایش ممبر به روش اجباری به سه حالت کلی انجام می‌شود که در ادامه هر مورد را بررسی خواهیم کرد.
    افزایش ممبر اجباری به روش معمولی
    یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای افزایش ممبر را می‌توان خرید ممبر اجباری به روش معمولی در نظر گرفت. در این روش کاربران اد شده به کانال شما با ارسال نوتیفیکیشنی از اضافه شدن خود در کانال شما آگاهی خواهند یافت؛ به همین دلیل این روش نسبت به دیگر روش‌ها میزان ریزش بیشتری خواهد داشت. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها همان طور که در ابتدای مقاله عنوان شد تولید محتوا مناسب کاربر خواهد بود که می‌تواند تا حد قابل قبولی این ریزش را کاهش دهد.
    افزایش ممبر اجباری به روش سایلنت
    کاربران اضافه شده به این روش در کانال شما به حالت سایلنت عضو کانال شما می‌شوند. در تلگرام شما قادر خواهید بود نوتیفیکیشن‌های ارسالی کانال و اشخاص و حتی گروه‌ها را به دو حالت خاموش یا روشن تنظیم کنید؛ در روش سایلنت هیچگونه پیامی از جانب کانال یا گروه برای شما مبنی بر اضافه شدن محتوای جدید ارسال نخواهد شد. وب سایت‌های ارائه دهنده خدمات فروش ممبر از همین قابلیت استفاده می‌کنند و کاربران اد شده به صورت سایلنت را به کانال اضافه می‌کنند.
    این روش یک مزیت بزرگ دارد و آن هم این که کاربران از اضافه شدن خود آگاه نخواهند شد و این باعث کاهش میزان ریزش خواهد شد. البته ناگفته نماند که کاربران خواهند توانست با دیدن کانال از اد شدن خود آگاهی یابند. مانند روش معمولی استفاده از استراتژی تولید محتوا می‌تواند برای نگه داشتن کاربران مفید واقع شود. یکی دیگر از مزیت‌های این روش را می‌توان افزایش تعداد ویوهای پست‌های آخر کانال در نظر گرفت.
    افزایش ممبر اجباری به روش هیدن
    در این روش کاربران اد شده به هیچ عنوان از اد شدن خود در کانال آگاه نخواهند شد. البته باید در نظر داشته باشید که در این صورت خبری از افزایش تعداد ویو و همچنین افزایش تعامل کاربران با کانال وجود نخواهد داشت و کاربران اضافه شده تقریبا با کاربران فیک تفاوتی ندارد. این روش برای افرادی مناسب خواهد بود که تنها به دنبال افزایش ممبراند و میزان تعامل برایشان معنی خاصی ندارد.
    خرید ممبر فیک تلگرام، بادمجان دور قاب
    از دیگر روش‌های افزایش زود هنگام ممبر را می‌توان خرید ممبر فیک دانست. در این روش شما با افراد واقعی مانند روش خرید ممبر اجباری رو به رو نیستید و تنها با شماره‌های مجازی رو به رو هستند. این کاربران شخصیت‌های واقعی نیستند و به وسیله نرم افزارهای مختلفی ساخته می‌شوند. این روش را می‌توان روشی مناسب برای افزایش ممبر در آغاز کار دانست.
    جمع بندی
    در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت خرید ممبر تلگرام به بررسی انواع روش‌های زود هنگام ممبر پرداختیم. گفتیم که افزایش ممبر به روش خرید ممبر اجباری می‌تواند روشی مناسب برای کانال‌های باشد که به دنبال ممبر واقعی و همچنین افزایش ویواند، باشد. این روش مزیت‌های مختلفی از قبیل افزایش میزان ویو، افزایش کاربران به تعداد دلخواه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و واقعی بودن کاربران اد شده را به دنبال دارد. از این که در این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.
    چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 13:57
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

    پاسخ ها


    برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    پرش به انجمن :